2e berichtje van uit geongyu - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Benjamin Heemskerk - WaarBenJij.nu 2e berichtje van uit geongyu - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Benjamin Heemskerk - WaarBenJij.nu

2e berichtje van uit geongyu

Door: Benjamin

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

25 Oktober 2007 | Zuid-Korea, Seoel

Dag Allemaal
weer een berichtje.
vandaag hebben we voor het eerst een beetje regen gehad.
maar we mogen niet klagen.
vandaag weer veel gedaan.
gefietst en een museum bezocht.
naar een traditonele theatershow geweest.
en vanavond zijn we naar een Karaoke bar geweest. echt leuk mijn ouders en ik hebben ook solo gezongen.
ik heb onder andere can you feel the love tonigt en the circle of life en dancing queen gedaan die laatste heb ik met de reisleidster gedaan als eerste.
ook heb ik met mijn vader Edelweiss gezongen en met mijn moeder de lemmon tree van foolsgarden.
mijn ouders hebben nog yesterday en de house in the rissing sun gezongen was echt leuk.
morgen gaan we met de trein terug naar Seoul. dat is ongeveer 5 uur rijden met de trein.
dan blijven we tot zondag in Seoul en Zondag morgen vliegen we terug.
dan hopen we om half 3 smiddags nederlandse tijd weer in Nederland te zijn.
de nieuwe foto,s staan online.

dit was het allerlaatste berichtje vanuit Zuid - Korea morgen en zaterdag heb ik geen tijd meer om berichtjes te schrijven.

Bedankt voor alle leuke reacties. ik vindt dat erg hartverwarmend.
Dank je wel.

en tot gauw in Nederland


Benjamin

  • 25 Oktober 2007 - 15:33

    Charlene:

    Hey Benjamin!

    Zo, ik ben weer helemaal klaar met lezen. Erg leuk om te lezen.

    Het is jammer dat ik je foto's niet kan zien want ben eigenlijk zeer benieuwd. Maar je verhalen zijn interessant genoeg hoor.

    Jij ook bedankt voor het willen schrijven over je belevenissen en nog heel veel mooie dagen toegewenst. Geniet er van!

    Liefs en tot snel.
    Charlene.

  • 25 Oktober 2007 - 21:23

    Jacob Hakvoort:

    Hoi Benjamin,

    Je hebt wel geen tijd meer om een berichtje te schrijven maar ik ga ervan uit dat je nog wel de reacties leest. Ik wens je veel plezier op de treinreis van wel 5 uur. Lijkt me geweldig om in Korea met de trein te toeren dat is denk ik wel wat anders dan in europa van Amsterdam naar Parijs. Maar dat horen we nog wel van je. Bijzondsere foto's heb je gemaakt. En uiteraard je geweldige reisbeschrijvingen. Bedankt dat je ons op deze manier deelgenoot hebt gemaakt van je geboorteland en daar Edelweiss Edelweiss hebt gezongen. Wil je nog de groeten doen aan je ouders en ik wens je samen met je ouders een goede thuisreis.

    Jacob Hakvoort

  • 25 Oktober 2007 - 21:24

    Sjaco En Elisa:

    Hoi Benjamin, Herman en Manja!
    Fijn dat het goed met jullie gaat, echt een fantastische ervaring zo heh?
    We hopen dat jullie nog mooie dagen zullen hebben.
    Zelf hebben we vanavond een gemeenteavond gehad. We hebben ook voor jullie gebeden, voor jou, Benjamin, dat je toch een hoop zult leren van het land waar je roots liggen. En ook voor een behouden thuiskomst over een paar dagen. Maar daar nog niet aan denken, hoor! Nu nog volop genieten van de mooie dingen.
    We hopen gauw je foto's te mogen bewonderen!!!

    Groetjes,

    Sjaco en Elisa

  • 26 Oktober 2007 - 08:09

    Karin Kooij:

    Hoi Benjamin,
    Wat een belevenis zal deze reis voor je zijn geweest.
    We wensen je nog een paar goede dagen toe, en een een goede terugreis!

    Hartelijke groet,
    Karin en Wouter


  • 26 Oktober 2007 - 08:34

    Pim En Foktje:

    He Benjamin, Herman en Manja
    Wat gaan twee weken snel, voor je het weet ben je weer terug!
    Gaaf dat je via de nieuwe technieken zo je reis kunt delen met ons. Gisteravond was er een gemeentevergadering en toen hebben we het heel even over jullie gehad en hebben we weer voor jullie gebeden. Geniet van het laatste stukje!
    groetjes Pim en Foktje

  • 26 Oktober 2007 - 15:05

    David En Rieke:

    Een goede reis naar Nederland

    hart. gr. david en rieke

  • 27 Oktober 2007 - 06:10

    Arjold:

    bijna is het zover,tijd om weer terug te gaan. das toch wel erg jammer! maar toch een prachtige ervaring erbij.ik wens jullie een behouden terugkomst, en ik zie jullie volgende week! groetjes.

  • 27 Oktober 2007 - 10:05

    Wil Dokter:

    HalloBenjamin.
    Jullie hebben weer veel beleefd.
    Zelfs gezongen, leuk hoor.
    De foto,s zijn mooi.
    Ik wens jullie een goede reis, en welkom thuis.
    Hr gr wil dokter

  • 27 Oktober 2007 - 17:30

    Hans En Ingrid:

    Hoi Benjamin,

    Nou dat klinkt allemaal weer geweldig! Heb je ook nog opnamen van die karaoke show? Lijkt ons ook geweldig :-)

    Goede terugreis!
    Hans en Ingrid

  • 28 Oktober 2007 - 07:59

    Trees:

    Gelukkig kon ik vandaag hier weer op komen, en heb alle berichtjes gelezen en de foto's gezien die ik achter was.
    je heb een hele fijne tijd achter de rug die niemand meer kan afpakken.
    geniet nog van het laatste, want je weet nooit wanneer je weer terug komt.
    tot gauw in dit kikkerlandje.
    groetjes ook aan je ouders

    knuffels trees

  • 28 Oktober 2007 - 13:36

    Dora:

    Hey Benjamin, Wat superleuk al die verhalen zeg! Klinkt erg indrukwekkend en ook hele mooie foto's. Ik ben benieuwd naar de rest. Groetjes Dora

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 November 2007

Foto,s online

29 Oktober 2007

Weer Thuis

25 Oktober 2007

2e berichtje van uit geongyu

24 Oktober 2007

de dagen in Geongyu

22 Oktober 2007

Busan
Benjamin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 13777

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 24 April 2016

6 daagse stedentrip naar Dublin (Ierland)

03 Augustus 2010 - 14 Augustus 2010

Hemsedal

14 Oktober 2007 - 28 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: