Nog een maand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Benjamin Heemskerk - WaarBenJij.nu Nog een maand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Benjamin Heemskerk - WaarBenJij.nu

Nog een maand

Door: Benjamin

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

13 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Hey allemaal
Nog een maand en dan ga ik.
ik heb er echt zin in.
het is ook wel spannend.
zondag 14 oktober om 19:00 gaan we vliegen.
en we komen dan 13:00 aan dan is het in nederland half vijf in de nacht.
ik zal zeker proberen elke dag een berichtje te plaatsen.
ook zal ik proberen om wat foto,s te plaatsen.

het volgende berichtje zal als alles goed gaat. komen van uit Korea


Benjamin

  • 15 September 2007 - 19:06

    Charlene:

    Hey Benjamin!

    Ik ben zeer benieuwd, zal regelmatig kijken of je wat gepost hebt.

    Liefs en sterkte.

  • 19 September 2007 - 12:05

    Rianne:

    nou ben echt benieuwd hoor, Ik ga je berichten zeker volgen en ik hoop dat het je gaat lukken :D

  • 27 September 2007 - 06:56

    Sandra :

    Hoii Benjamin!!

    je hebt het er nu al een jaar over geloof ik! haha
    ik hou je site in de gaten en ik hoop voor je dat het je gaat lukken!

    Succes!

  • 03 Oktober 2007 - 14:15

    Marissa:

    HOi Benjamin,

    Wat spannend dat het bijna zover is. Ik zal je site zeker in de gaten houden.

    Marissa

  • 03 Oktober 2007 - 15:00

    Mrjam Wietsma:

    het schiet nu echt op. We houden je in de gaten.
    Sterkte met de laatste voorbereidingen.
    het zal best spannend zijn allemaal!
    gr Mirjam.

  • 03 Oktober 2007 - 17:11

    Linda.:

    Benniee.:) echt heel veel succes echt goed dat je dit doet:) hoop het beste voor je..

    Liefs.!

  • 03 Oktober 2007 - 19:47

    Stephanie:

    hey benjamin

    heeveel plezier en post zo vaak ik benieuwd

  • 04 Oktober 2007 - 06:42

    Trees:

    nou het is nog maar 10 dagen. de tijd vliegt. en voor dat je het weet zit je daar.
    kan je al een paar zinnen zeggen in het coreaans¿¿
    veel succes
    groetjes Trees

  • 04 Oktober 2007 - 10:40

    Gert:

    Succes joh straks! Groetjes!

  • 04 Oktober 2007 - 16:59

    Ashley:

    Benjiiiii heel veeel succes!
    ik hoop dat je vind wat je zoekt!
    ik wil als je terug bent ALLESSSS horen:D
    ik zal regelmatig op deze site kijken als je daar bent! i promiseeee ! (A)

    Gr, Ashleyyyy

  • 08 Oktober 2007 - 11:15

    Wim:

    Hallo Benjamin.

    Heel veel succes. Ik zal zeker je berichten in de gaten houden. Is wel weer wat anders dan even een hand opsteken als ik je tegenkwam.
    Ben benieuwd naar je verhalen.

    groet en een goede reis gewenst.
    Wim

  • 11 Oktober 2007 - 19:17

    Hanneke:

    alvast veel suc6 in korea~!

    greetz hann

  • 11 Oktober 2007 - 22:21

    Hilko:

    Hoi Benjamin,

    Ben gelijk maar eens even gaan kijken op je weblog. Ziet er goed uit!
    Het ga jullie er goed, en ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt.
    Niet dat het voor ons zo heel veel uit maakt, want we waarderen je om wie je bent ;-)
    Ik hoop voor je dat je nog met familie in contact kunt komen, maar het lijkt me ook al heel wat om te zien waar je anders zou zijn opgegroeid.
    Veel plezier alvast!

  • 12 Oktober 2007 - 08:54

    Elise:

    Het komt steeds dichter bij, nog maar 3 dagen. Heel veel succes! groetjes Elise

  • 12 Oktober 2007 - 10:12

    Vanuit De Kiekendief:

    Benjamin,

    Wij wensen je een hele fijne vakantie en een goede reis met veel positieve ervaringen. We houden je in de gaten.

    Groetjes van iedereen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 November 2007

Foto,s online

29 Oktober 2007

Weer Thuis

25 Oktober 2007

2e berichtje van uit geongyu

24 Oktober 2007

de dagen in Geongyu

22 Oktober 2007

Busan
Benjamin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 13767

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 24 April 2016

6 daagse stedentrip naar Dublin (Ierland)

03 Augustus 2010 - 14 Augustus 2010

Hemsedal

14 Oktober 2007 - 28 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: