Nieuws uit Korea - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Benjamin Heemskerk - WaarBenJij.nu Nieuws uit Korea - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Benjamin Heemskerk - WaarBenJij.nu

Nieuws uit Korea

Door: Benjamin

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

12 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Beste Mensen

ik heb vanmiddag nieuws ontvangen uit Zuid-Korea.
het is helaas geen goed nieuws.
Mijn bioligische moeder heeft een valse naam op gegeven vroeger.
dus we zitten nu op een dood spoor.
ze weten in Korea ook niet hoe ze verder moeten zoeken.
dus dat is wel een tegenvaller.
maar goed ik ga nu kijken of ik mijn vader kan opsporen.

het volgende berichtje komt echt van uit Korea

Benjamin

  • 13 Oktober 2007 - 20:21

    Ien:

    Ha Benjamin, dat is zeker heel jammer, ik hoop voor je dat het lukt je vader te vinden.
    Een hele fijne en bijzondere reis toegewenst!
    groetjes van Ien

  • 14 Oktober 2007 - 17:51

    Esmeralda:

    hey Ben
    ja dat is zeker minder nieuws,maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he!!!je zal nu wel in het vliegtuig zitten, succes en we horen wel hoe het gaat..liefs Esmeralda

  • 15 Oktober 2007 - 11:22

    Kiekendiefhotel:

    Hoi Benjamin,
    we leven allemaal met je mee en vinden dit heel vervelend voor je.
    Hopenlijk kan je toch via de zoektocht naar je biologische vader toch nog iets van je herkomst vinden.
    Geef de moed niet op!!!
    dikke knuffel van ons allemaal
    tot horens!

  • 15 Oktober 2007 - 12:09

    Hans:

    Beste Benjamin,

    Dat is een behoorlijke tegenvaller. Ik hoop voor je dat de speurtocht naar je vader beter verloopt.

    Succes,
    Hans

  • 15 Oktober 2007 - 14:55

    Daniël :


    15/10/07
    Hallo Benjamin ben je goed aan gekomen in Zuid Korea laat van je horen.
    Ik hoop echt dat jij je ouders vinden.

    Succes he

    Daniël

  • 15 Oktober 2007 - 14:55

    Arjold:

    heej Ben, das ook balen, maar niet getreurd,je hebt gelukkig nog even om alle sporen na te gaan.Je zult vast nog wel resultaten boeken!ik ben erg benieuwd naar je volgende berichtje,en hoop dat jullie een goede reis hebben gehad.ik wens jullie veel succes maar ook veel plezier op jullie verre reis. groetjes arjold

  • 16 Oktober 2007 - 10:21

    Elise:

    Hey, wat een tegenvaller. Ontzettend veel succes bij het zoeken naar je biologische vader. Geef de moed nog niet op! Groetjes Elise

  • 25 Oktober 2007 - 15:05

    Charlene:

    Hey Benjamin,

    Dit wist ik niet!

    Wat een rotstreek eigenlijk!

    Late reacties van deze kant maar ik heb nu tijd om te lezen!

    Ik ga gauw verder lezen in de hoop dat er nog betere dingen plaats gaan vinden en het opsporen naar je vader lukt.

    Liefs, Char.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 November 2007

Foto,s online

29 Oktober 2007

Weer Thuis

25 Oktober 2007

2e berichtje van uit geongyu

24 Oktober 2007

de dagen in Geongyu

22 Oktober 2007

Busan
Benjamin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 13776

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 24 April 2016

6 daagse stedentrip naar Dublin (Ierland)

03 Augustus 2010 - 14 Augustus 2010

Hemsedal

14 Oktober 2007 - 28 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: