Eerste dagen Korea (Seoul) - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Benjamin Heemskerk - WaarBenJij.nu Eerste dagen Korea (Seoul) - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Benjamin Heemskerk - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Korea (Seoul)

Door: Benjamin

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

16 Oktober 2007 | Zuid-Korea, Seoel

Anyongaseo (Goeiedag)

Hallo allemaal
ik ben goed aangekomen.
het was een lange reis.
het is erg mooi hier.
en druk.
het hotel is goed ik vind het best lux
met bad en douche airco koelkast tv en eent twee persoonsbed.
het Koreaanse eten is ook erg lekker, met stokjes eten is best wel moeilijk.
maar het gaat.
vandaag ben ik in het kss kindertehuis geweest. echt heel indrukwekkend en emotioneel. ik had als eerste een gesprek.
er is inderdaad geen nieuwe informatie.
van mijn vader is zoweinig informatie bekend dat zoeken geen zin heeft.
als ik aan spoorloos mee wil doen adviseren ze omdat over 10 jaar te doen.
het is hier nu 21:50 bij jullie dus 14:50.
het is hier dag en nacht druk.
we hebben vandaag ook nog wat gewinkeld in Seoul. en we zijn in een paleis geweest met een geheime tuin echt mooi.
morgen staat er een stads wandeling op het programma.
wat eten we hier nou in Korea
Kimchi witte kool met veel knoflook en pepers/
noodles,rijst. en heelveel groente.
in elke straat zijn wel tig eet tentjes.
ik heb in het kindertehuis ook nog cadeautjes gekregen.

nou tot zover maar het eerste berichtje.

tot het volgende
(waarschijnlijk morgen)

Benjamin

  • 16 Oktober 2007 - 13:24

    Rianne R:

    wow benjamin wat balen van je vader :O maar ondanks dat hoop ik dat je het erg naar je zin hebt in korea ;)

  • 16 Oktober 2007 - 13:50

    Geerhard:

    Hallo Benjamin, ik zat al af en toe te kijken of je 'n bericht geplaatst had. Wel even slikken voor jullie lijkt me dat er op dit moment niet veel te zoeken valt. Maar ondanks dat ontdek je natuurlijk veel van je roots. We kijken uit naar je volgende bericht!
    Groetjes van ons

  • 16 Oktober 2007 - 14:16

    Arjold:

    hi there,veilig aangekomen dus.. das fijn om te horen.jammer van je biologische vader.maar voor de rest klinkt het allemaal erg leuk. hebben pa en ma het ook naar hun zin? groetjes arjold

  • 16 Oktober 2007 - 16:06

    Lori:

    hey ben
    Mooi dat je het leuk vind je verhalen klikken heel leuk dat je daar voor de rest van de vakantie ook maar plezier mag hebben

    XxxX lori

  • 16 Oktober 2007 - 18:28

    Constantijn:

    Ha Benjamin, jammer dat van jouw biologische vader zo weinig informatie bekend is. We kunnen ons voorstellen dat deze dagen voor jou erg indrukwekkend zijn en dat je deze niet snel zult vergeten. Komt Korea overeen met jou verwachtingen die je voor de reis had? We wensen je fijne dagen en geniet van het land! Anita & Constantijn.

  • 16 Oktober 2007 - 18:47

    Anita & Sander:

    He Benjamin,

    jammer dat er geen nieuwe informatie voor je is. Geniet van alles wat er te zien en te eten is. We zijn benieuwd naar hoe jullie reis verder gaat.

    Hartelijke groeten
    Anita en Sander

  • 16 Oktober 2007 - 19:28

    Stephanie:

    heej benjamin

    wat jammer van je vader dat te weinig info is.
    maar ik hoop dat je de moed niet laat zaken ik hoop voor je iemand vind
    al is het een broer of een zus van je biologische ouders ik hoop dat ze meer infomatie hebben
    liefs stephanie

  • 16 Oktober 2007 - 19:47

    Gert:

    Hej Benjamin! Gaaf dat je er nu echt bent, zal vast heel bijzonder zijn om er te zijn nu. Ik bid voor je dat het goed mag gaan en dat je toch iets mag vinden!Heel veel succes, ik hou je berichten in de gaten!

    Groetjes,

    Gert

  • 16 Oktober 2007 - 21:13

    Sjaco:

    Hé verre vriend!
    Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen!
    Wij hopen dat je erg zult genieten daar.
    Hopelijk krijg je toch nog wat nieuws over je biologische ouders.
    We houden jullie in de gaten!

    Sjaco en Elisa

  • 17 Oktober 2007 - 08:00

    László En Judith:

    Hoi Benjamin,
    We vinden het leuk om je/jullie op deze manier te kunnen volgen. Wat jammer dat er maar moeilijk aan informatie over je ouders te komen is. Tien jaar wachten.... dat is best lang. We wensen jullie toe dat je ondanks dat wel veel te weten komt over de plaats waar je vandaan komt. Dat je ook kan genieten van al het moois om je heen. Succes met de drukte van de dag en nacht.

    We blijven je volgen.
    groetjes
    László en Judith

  • 17 Oktober 2007 - 09:58

    Annegreet Kuipers:

    Hoi Benjamin,
    Wat fijn dat je veilig bent aangekomen in Korea!
    Jammer dat er niks over je vader bekend is.
    Geniet maar zoveel mogelijk van alles wat je te zien krijgt!
    Ik ben benieuwd naar je volgende bericht.
    Groetjes Annegreet

  • 17 Oktober 2007 - 11:05

    Willie:

    Hallo Benjamin,

    Wat jammer dat er zo weinig van je biologische ouders bekend is. ik hoop dat je toch een fijne vakantie hebt.

    Groetjes Peter en Willie

  • 17 Oktober 2007 - 12:22

    Daniël :


    Almere, 17 oktober 2007

    Hai Benjamin ik ging net jouw bericht lezen. Ik vind het wel jammer dat ze niks van je vader weten ik vind zo raar.
    Als het niet lukt kan jij altijd bij spoorloos proberen. Voor alles is er een antwoord ook, waar zijn ouders???
    blijven zoeken Ben niet opgeven.
    En indjoy Korea we zullen voor jou bidden het komt wel goed.

    Groetjes uit Almere (NED)

    Daniël

  • 17 Oktober 2007 - 17:31

    Henk D.:

    Beste Benjamin,

    Het eten kan dan wel lekker zijn, maar het is te hopen voor jullie dat ze ook gewoon lepels en vorken hebben. Ik heb trouwens je stukje in het kerkblad gezet. Doe de groetjen aan je ouders en ik hoop dat je vind waar je naar opzoek bent. Ik blijf je volgen.
    Gr. Henk

    d.d.17 okt. 19.30 uur

  • 20 Oktober 2007 - 12:37

    Claudia:

    Hallo Benjamin,

    Ik heb al jou ervaringen tot nu toe gelezen. Ontzettend goed. Wat een geweldige ervaring om echt in het kindertehuis te staan en foto's te kunnen maken.
    Wat jou zoektocht betreft hoop ik op meer en goed nieuws voor jou.
    Verder heb ik gelezen dat het jullie aan luxe niets ontbreekt. Heel goed. Geniet van al het moois dat Zuid- Korea te bieden heeft.

    Gr. Claudia

  • 25 Oktober 2007 - 15:10

    Charlene:

    Jammer dat de zoektocht naar je vader ook niet vlot. Op dat gebied heb je wel pech.

    Maar zoals ik begrijp is het hoe dan ook de moeite waard dat is ook belangrijk.
    Geniet nog even die paar dagen die je daar nog hebt.
    Liefs, Char.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 November 2007

Foto,s online

29 Oktober 2007

Weer Thuis

25 Oktober 2007

2e berichtje van uit geongyu

24 Oktober 2007

de dagen in Geongyu

22 Oktober 2007

Busan
Benjamin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 13770

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 24 April 2016

6 daagse stedentrip naar Dublin (Ierland)

03 Augustus 2010 - 14 Augustus 2010

Hemsedal

14 Oktober 2007 - 28 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: